FAQ

Hur kan jag vara säker på att min beställning registrerats?

När din beställning registrerats hos oss kommer du automatiskt till vår orderbekräftelsesida. Du kommer också att få en bekräftelse via e-post, vanligtvis inom några minuter. Vänligen kontrollera så att alla uppgifter du fyllt i är korrekta. Om inte kontakta oss omedelbart på kundtjanst@activeapparel.se.

 

Jag har ångrat mig, hur kan jag avbeställa min order?

Fram till dess att dina plagg inte börjat att producerats i vår fabrik kan du lätt avbryta din beställning genom att kontakta oss via e-post på kundtjanst@activeapparel.se. Se till att du inkluderar ditt fullständiga namn, ditt beställningsnummer och en tydlig förklaring om att du vill avbryta din beställning. Vi kommer bekräfta via e-post att vi mottagit din avbeställning och att din betalning cancellerats.

Om din beställning redan har hunnit skickats iväg till dig kan du självklart returnera din order i till oss enlighet med vår returpolicy, beskrivs under ”Byten & returer”.

 

Hur gör jag för att komplettera en order?

Lägg in din nya beställning precis som vanligt. När du sedan kommer till kassan (Svea Checkout) skriver du att detta är en komplettering och till vilket ordernummer i ruta längst ned till vänster som heter “Ordernoteringar” så ser vi till att samproducera samt skicka samtliga varor i en sändning.
Obs! Detta måste göras inom 5 arbetsdagar om vi ska ha en chans att hinna med att åtgärda.